پاریسن ژرمن به‌دنبال قهرمان جام ملت‌های آفریقا

پاریسن ژرمن به‌دنبال قهرمان جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی- پاریسن ژرمن برای تقویت خط دفاع خود به کالیدو کولیبالی، مدافع میانی ناپولی علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از پی‌اس‌جی تاک، پاریسی‌ها به کالیدو کولیبالی علاقه مند هستند. قهرمانان لوشامپیونه در تابستان امسال به دنبال تقویت خط دفاعی خود خواهند بود.

با توجه به اینکه آینده سرخیو راموس و پرسنل کیمپمبه، هردو آینده مبهمی در باشگاه دارند، غول‌های فوتبال فرانسه مشتاق هستند تا بازیکنان جدیدی را برای تقویتی خط دفاع به‌خدمت گیرند. کولیبالی به عنوان یک هدف احتمالی درنظر گرفته شده‌است.

 این مدافع سنگالی در این فصل برای ناپولی محکم بوده است، اما می‌تواند تابستان امسال با قیمتی مناسب پارتنوپی را ترک کند. قرارداد این بازیکن 30 ساله در سال 2023 به پایان می رسد و ناپولی مایل است او را با 45 میلیون یورو به‌فروش برساند. به جز پاریسن ژرمن، منچسترسیتی و بارسلونا نیز با علاقه شروایط او را زیر نظر دارند.

کولیبالی از زمان پیوستن از خنک بلژیک به ناپولی در سال 2014، همواره یکی از مهره‌های مهم خط‌دفاعی این باشگاه بوده‌است. آن‌ها در این فصل تا چند هفته قبل یکی از مدعیان اصلی فتح اسکودتو بودند، اما امتیازهای ازدست‌رفته اخیر شانس این تیم را از بین برد.

کالیدو کولیبالی در سال 2022 به‌عنوان کاپیتان تیم ملی سنگال توانست قهرمانی این قاره را بدست آورد و با پیروزی برا بر مصر، که تکرار فینال جام ملت‌های آفریقا بود، جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را همراه با کشورش کسب کند.

9719