آمار خیره کننده مهاجم پرسپولیس؛ هر یک ساعت یک گل!

آمار خیره کننده مهاجم پرسپولیس؛ هر یک ساعت یک گل!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم لرستانی قرمزها با گلی که مقابل پیکان به ثمر رساند آمار جالبی را برای خود ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل در نیم‌فصل اول بدشانسی آورد و در بازی با هوادار مصدوم شد تا دو ماه از ترکیب باشد اما او در بازگشت به ترکیب ثابت تیمش مقابل پیکان موفق به گلزنی شد تا نشان دهد همچنان به دنبال گلزنی با پیراهن قرمز پرسپولیس است.

گلی که پاکدل مقابل پیکان زد ناشی از هوش بالا، سرعت، جاگیری مناسب و ضربه به توپ دقیقش در زاویه مخالف بود. او در زمان درست در جای درست بود و با دریافت پاس از عالیشاه دروازه حریف را لرزاند و پرسپولیس را در همان نیمه اول به گل رساند. 

این مهاجم 30 ساله که در طول لیگ بیست‌ویکم در دیدارهای زیادی به علت مصدومیت یا تشخیص کادرفنی قرمزها به میدان نرفته است توانسته بود پیش از این دروازه تیم‌های فولاد خوزستان، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان را باز کند و حالا با گلزنی مقابل پیکان تعداد گل‌های زده خود را به عدد 5 رساند و به رتبه دوم گلزنان برتر پرسپولیس صعود کرد.

نکته جالب در مورد پاکدل به ثمر رساندن این تعداد گل در مدت 316 دقیقه یعنی تقریبا هر 63 دقیقه یک گل است. این مهاجم اهل درود لرستان از این حیث در بین شاگردان یحیی گل‌محمدی بالاتر از بازیکنان مهم و تاثیرگذاری همچون مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی با میانگین گلزنی در هر 168، 258 و 621 دقیقه قرار گرفته است.

باید منتظر  ماند و دید این مهاجم گلزن می‌تواند در 5 بازی آینده که برای قرمزها از حساسیت بالایی برخوردار است آمار خوب خود را تقویت کند یا خیر.

7655