پاریسن ژرمن مجبور به فروش مسی و نیمار

پاریسن ژرمن مجبور به فروش مسی و نیمار

پایگاه خبری فوتبالی- پاریسن ژرمن ممکن است مجبور شود در تابستان امسال لیونل مسی را برای پایبندی به قوانین جدید فرانسه، کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن آرژانتینی تابستان گذشته از بارسلونا به پاریسن ژرمن نقل مکان کرد. طبق گزارش‌ها، این بازیکن 34 ساله در پارگ دو پرنس حدود 700 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان است.

با این حال، مقررات جدید لوشامپیونه می‌گوید که باشگاه‌ها نمی‌توانند بیش از 70 درصد از درآمد خود را بع‌عنوان دستمزد پرداخت کنند. جزئیات دستمزد پاریسی‌ها در حال حاضر نزدیک به 91 درصد درآمد آن‌ها است. به این ترتیب، قهرمانان زودهنگام فرانسه باید در تابستان امسال تیم خود را اصلاح کنند.

به نقل از دیلی‌استار، مسی و نیمار می‌توانند قربانی تغییرات جدید شوند. مطابق گزارش‌ها، این دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی حدود 1.6 میلیون پوند در هفته درآمد دارند. 18 بازیکن از 20 بازیکن پردرآمد لوشامپیونه در پاریسن ژرمن حضور دارند. به این ترتیب، قهرمان فرانسه ممکن است مجبور شود برخی از بازیکنان خود را برای تعادل در میزان دستمزدها پیش از آغاز فصل جدید کنار بگذارد.

پاریسی‌ها از هم‌اکنون مایلند به جدایی نیمار از پارک دو پرنس فکر کنند. این بازیکن برزیلی اخیراً نمایش بسیار ضعیفی داشته و این باشگاه امیدوار است (به نقل از آاس) تا بتواند او را 76 میلیون پوند به‌فروش برسانند. اکنون به نظر می رسد مسی نیز می تواند همراه با دوست صمیمی خود باشگاه فرانسوی را ترک کند.

در حالی که مسی تنها 9 بار در این فصل گلزنی کرده، نیمار هم تنها با دو گل اختلاف موفق به ثبت یازده گل شده‌است.

9719