قاسمپور: عضویت در کمیته‌‌ فنی آش دهان سوزی نیست/ از ناراحتی نامجومطلق خبر ندارم

قاسمپور: عضویت در کمیته‌‌ فنی آش دهان سوزی نیست/ از ناراحتی نامجومطلق خبر ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- ابراهیم قاسپور عضو و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به اخبار منتشر شده در خصوص مورد تایید نبودن اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شنبه هفته گذشته اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان در مرکز تیم های ملی دور هم جمع شدند اما در پایان جلسه از میان گزینه های مد نظر کمیته فنی یعنی داود مهابادی، صمد مرفاوی، مجید نامجو مطلق، امیرحسین پیروانی و امیر میرزاییان گزینه ای به عنوان سرمربی معرفی شد و قرار شد بعد از بررسی های دقیق و کافی سرمربی تیم جوانان ایران انتخاب شود.

امروز با قاسمپور سخنگوی کمیته فنی صحبت کردیم و او در مورد زمان انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان بیان کرد: "قرار بود چهارشنبه هفته گذشته اعضای کمیته فنی جلسه ای را برگزار کنند و سرمربی تیم جوانان انتخاب شود اما تعطیلات عید فطر باعث شد این جلسه برگزار نشود و منتظر هستیم آقای غلامرضا جباری دبیر کمیته فنی زمان جدید برگزاری جلسه کمیته فنی را اعلام کنند."

قاسمپور در مورد اخبار و شایعات مطرح شده در مورد اینکه کمیته فنی انتخاب شده توسط میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، مورد تایید اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیست، اینگونه پاسخ داد: "در مورد این موضوع صحبتی مطرح نشده و نمی دانم اعضا مورد تایید هیات رییسه هستند یا نه. سرپرست فدراسیون در این رابطه تصمیم گرفته و ما تابع هستیم. مهم کمک کردن به تیم های ملی هست و مهم نیست ما باشیم یا نه. عضویت در کمیته فنی هم خیلی آش دهان سوزی نیست."

قاسمپور به شایعه ناراحتی نامجومطلق و ترک سریع جلسه هفته گذشته کمیته فنی به دلیل اینکه پیش تر به او قول سرمربیگری در تیم جوانان داده شده بوده است، اینطور پاسخ داد: "از ناراحتی نامجو مطلق بی خبر هستم و اما او به عنوان نفر اول در جلسه کمیته فنی شرکت کرد و تمام گزینه ها حدود 15تا 20 دقیقه فرصت داشتند تا برنامه هایشان را ارائه کنند. در جلساتی که برگزار شده کسی به کسی قول نداده و اگر کسی بعد از جلسه به ایشان قول داده اطلاع ندارم."

او در پایان گفت: "بنده در میان این 5 گزینه به جمع بندی رسیده ام و فرد مورد نظر خودم را انتخاب کردم اما قرار شد که بازهم کمیته جوانان گزینه های جدیدی را اعلام کند."

9697