یک تیم آلمانی به دنبال جذب ستاره آرژانتینی فعلی یوونتوس

یک تیم آلمانی به دنبال جذب ستاره آرژانتینی فعلی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شد که پائولو دیبالا با باشگاه ایتالیایی اینتر به توافق رسیده است اما در حالی که ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن آرژانتینی این خبر را تایید نکرده است اما آیا بروسیا دورتموند را باید مشتری جدید این بازیکن دانست؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ شهر رم پایتخت ایتالیا، خبرنگار روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان گزارش داده است که پائولو دیبالا با پیوستن به باشگاه اینترمیلان موافقت کرده است. خبری که از سوی نزدیکان این بازیکن آرژانتینی تکذیب و اعلام شد که هیچ توافقی با هیچ تیمی در ایتالیا یا خارج از این کشور صورت نگرفته است.

از این رو، همه چیز برای این بازیکن آرژانتینی بیست و هشت ساله باز است. دست کم خبرنگار نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ کشور ایتالیا این چنین می‌گوید که پائولو دیبالا هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفته و در این زمینه هم عجله‌ای ندارد. تنها چیزی که مشخص است، این است که او یوونتوس را به صورت رایگان ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار اين روزنامه ورزشی ایتالیایی، پائولو دیبالا در حال حاضر با ایجنتی کار می‌کند که در حال برقراری در سراسر اروپا است و یک پیشنهاد جدی از یک باشگاه آلمانی به نام بوروسیا دورتموند نیز وجود دارد.

بر اساس این گزارش، سیاه و زردها پیشنهاد دستمزد خالص سالانه به مبلغ معادل با رقم چهار و نیم میلیون یورو و نقش محوری در تیم آینده را ارائه می‌دهند جایی که باید خروج ارلینگ هالند جبران شود. 

9404