آغاز دور جدید تمرینات شاگردان محمد بنا از ۲۱ اردیبهشت؛ مسافران قزاقستان از بیستم می‌آیند

آغاز دور جدید تمرینات شاگردان محمد بنا از ۲۱ اردیبهشت؛ مسافران قزاقستان از بیستم می‌آیند

پایگاه خبری فوتبالی- دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در تورنمنت قزاقستان از بیستم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی این تیم در اولانباتور همراه بود، روز پنجشنبه (15 اردیبهشت) به اتمام رسید.

دور جدید تمرینات برای حضور در تورنمنت قزاقستان از بیستم اردیبهشت آغاز خواهد شد. کشتی‌گیرانی که در فهرست اعزامی تیم به این مسابقه رنکینگ‌دار نیستند نیز از بیست و یکم اردیبهشت به کمپ تیم‌های ملی اضافه خواهند شد.

تعدادی از کشتی‌گیرانی که در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021 برای تیم ملی فرنگی مدال گرفتند در جمع مسافران قزاقستان هستند.

تیم ملی کشتی فرنگی در سال 2021 با کسب 4 نشان طلای میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی و دو برنز محمدعلی گرایی و پژمان پشتام عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی آزاد نیز که در مسابقات جهانی نروژ با سه طلای حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع و 3 نقره علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی و برنز مجتبی گلیج سوم جهان شد، هم‌اکنون اردوی خود را در خانه کشتی پشت سر می‌گذارد. این تیم اولین اردویش بعد از قهرمانی آسیا را تا روز بیست و هفتم اردیبهشت پشت سر خواهد گذاشت.

۴۱۵۴