یوونتوس در دقایق پایانی نابود شد

یوونتوس در دقایق پایانی نابود شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک دیدار خارج از خانه مقابل جنوا، در حالی که تا دقایق پایانی از حریفش پیش بود، در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، جمعه شب تیم‌های یوونتوس و جنوا از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه لوییجی فراریس مقابل هم به میدان رفتند. این دیدار برای یوونتوس اهمیت چندانی نداشت، اما برای جنوایی‌ها که برای بقا می‌جنگیدند، بسیار مهم و حیاتی بود. 

در نیمه اول یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، اما این جنوا بود که حملات خطرناک‌تری طراحی می‌کرد. ولی آن‌ها نتوانستند بهره‌ای از موقعیت‌های خود ببرند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاهد بازی جذابی بودیم. در ابتدا پائولو دیبالا در دقیقه 48 قفل دروازه جنوا را باز کرد. میزبان برای رسیدن به گل تساوی فشار خود را افزایش داد و این کار در دقیقه 87 توسط آلبرت گودمانسون اتفاق افتاد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که بازی با تساوی یک بر یک به پایان خواهد رسید، جنوا در دقیقه 90+5 صاحب یک ضربه پنالتی شد و دومنیکو کریسیتو آن را تبدیل به گل کرد تا در پایان، میزبان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. 

4416