حریف آسیایی فولاد همچنان در نزدیکی‌های سقوط

حریف آسیایی فولاد همچنان در نزدیکی‌های سقوط

پایگاه خبری فوتبالی - الفیصلی عربستان در دیدار مقابل ابها به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، تیم الفیصلی عربستان که حریف فولاد ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است، برای چهارمین مسابقه متوالی موفق به کسب پیروزی نشد و در یک مسابقه خارج از خانه به تساوی مقابل ابها رضایت داد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ حرفه‌ای عربستان، الفیصلی از ساعت ۲۰:۴۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز به مصاف تیم رده هفتمی ابها رفت.

الفیصلی که در سه مسابقه دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی نشده بود، امشب هم در نخستین بازی پس از رقابت‌های آسیایی همین روند را ادامه داد و به تساوی بدون گل مقابل ابها رضایت داد تا ۲۹ امتیازی شود و در رتبه یازدهم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بماند.

الفیصلی در شرایطی این جایگاه را دارد که نسبت به التعاون رده چهاردهمی(با یک بازی کمتر)، فقط سه امتیاز بیشتر به دست آورده و همچنان خطر سقوط از لیگ حرفه‌ای عربستان را در فاصله چهار هفته تا پایان فصل احساس می‌کند.

گفتنی است، تیم الفیصلی عربستان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از نسف قارشی ازبکستان، السد قطر و الوحدات اردن به‌عنوان صدرنشین قرار گرفت، باید در روز چهاردهم بهمن‌ماه سال جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف فولاد ایران برود.

1470