کامبک نراتزوری و مهیج‌تر شدن کورس قهرمانی سری آ

کامبک نراتزوری و مهیج‌تر شدن کورس قهرمانی سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیداری خانگی مقابل امپولی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به میلان، موقتا به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، تیم‌های اینتر و امپولی از ساعت 21:15 به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر یک دیگر صف آرایی می‌کردند که اینتر با 75 امتیاز در رده دوم و امپولی با 37 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار داشتند. نراتزوری به خوبی می‌دانست که از دست دادن امتیاز در این بازی، به معنای از دست رفتن جام قهرمانی سری آ خواهد بود. 

در نیمه اول امپولی بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه پنجم، آندره‌آ پینامونتی دروازه سمیر هندانوویچ را باز کرد و در دقیقه 28 امپولی توسط اسلنی اختلاف را دو برابر کرد تا شوک بزرگی به اینتر وارد شود، اما شاگردان سیمونه اینزاگی خیلی خوب با شرایط کنار آمدند و در دقیقه 40 سیمونه رومانیولی به اشتباه دروازه خودی را گشود و در دقیقه 45 لوتارو مارتینز گل دوم را زد تا اینتر بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم اینتر تیم برتر میدان بود و در دقیقه 64 مارتینز دوباره درخشید و گل سوم اینتر را به ثمر رساند و در دقیقه 90+4 الکسیس سانچز اختلاف را به دو گل افزایش داد تا نراتزوری با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.