رئال مادرید شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان را ندارد

رئال مادرید شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر اشمایکل دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد معتقد است که رئال مادرید شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، کهکشانی‌ها با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا در مجموع با نتیجه شش بر پنج از سد صدرنشین لیگ برتر انگلیس عبور کنند و حریف لیورپول در فینال شوند. در این بازی ریاض محرز سیتی را با یک گل پیش انداخت، اما دو گل رودریگو در دقیقه 90 باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود و کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند. 

به نقل از سایت مارکا، پیتر اشمایکل که سابقه فتح سه گانه در سال 1999 را در کارنامه دارد، به CBS Sports گفت: "رئال مادرید هیچ حقی برای حضور در فینال ندارد. آن‌ها در طول این دو بازی رفت و برگشت، بااختلاف بدترین تیم میدان بودند. اولین حمله جدی آن‌ها در دقیقه 90 رخ داد که به گل اول منجر شود و سپس دومین گل از دومین موقعیت گلزنی به دست آمد و همینطور گل سوم. من سیتی کاملا بازی را تحت کنترل داشت، اما هواداران حاضر در استادیوم، یار دوازدهم رئال در آن بودند و در یک لحظه خاص، همه چیز برگشت."

4416