هدف دورتموند برای جایگزینی هالند در خط حمله

هدف دورتموند برای جایگزینی هالند در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم آرژانتینی یوونتوس که قراردادش در انتهای فصل به‌اتمام می‌رسد، به گزینه دورتموند برای جایگزینی هالند تدبیل شده‌است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کوریره دلواسپورت، بورسیا دورتموند برای جذب پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، به سایر مشتریان این بازیکن می‌پیوندد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد این بازیکن 28 ساله به شدت او را به انتقال آزاد به اینتر نزدیک می‌کند، زیرا بیانکونری نتوانست قرارداد او را که در تابستان منقضی می شود، تمدید کنند.

اما کوریره دلواسپورت ادعا می‌کند که بروسیا دورتموند به او پیشنهاد دستمزد 4.5 میلیون یورویی در هر فصل را داده‌است، که باعث می‌شود او به چهره‌ای برجسته در ترکیب زنبورها تبدیل شود.

باشگاه آلمانی پذیرفته‌است که فصل آینده ارلینگ هالند را در اختیار نخواهد داشت و این ملی پوش آرژانتینی را به عنوان جایگزین احتمالی مهاجم نروژی تیمش درنظر دارد.

با تمرکز این مهاجم روی فینال کوپا ایتالیا که قرار است در روز یازهم ماه مه برابر اینتر برگزار شود، علیرغم اینکه شایعات در مورد انتقال بعدی دیبالا ادامه دارد هیچ تصمیمی در مورد آینده او تا پایان فصل گرفته نخواهد شد.

دیبالا، که قراردادش در انتهای این فصل به‌اتمام می‌رسد، با سران بانوی پیر برای امضای یک قرارداد جدید به‌توافق نرسید. از طرف دیگر، هالند نیز با فعال شدن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی در تابستان پیش‌رو، به احتمال فراوان مقصد جدیدی بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهد داشت.

9719