تمایل مدافعان اسپانیایی چلسی برای حضور در بارسلونا

تمایل مدافعان اسپانیایی چلسی برای حضور در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مدافعان اسپانیایی چلسی، که قراردادشان در تابستان 2023 به‌اتمام می‌رسد، علاقه دارند که راهی نیوکمپ شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از از موندو دپورتیوو، سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو مشتاق هستند تابستان امسال به بارسلونا بپیوندند.

پس از فعال شدن بند تمدید خودکار قرارداد یک‌ساله سزار آزپیلیکوئتا، که پیش از این در ماه‌های پایان ی قراردادش با چلسی به‌سر می‌برد، اکنون هر دو مدافع کنار اسپانیایی آبی‌ها قراردادشان در تابستان 2023 به‌اتمام می‌رسد.

سزار آزپیلیکوئتا پس از گذراندن یک دهه در استمفوردبریج، به یک چهره افسانه‌ای در این باشگاه تبدیل شده‌است. آزپیلیکوئتا با قهرمانی امسال در جام باشگاه‌های جهان، به اولین بازیکنی تبدیل شد که همراه با چلسی، تمام جام‌های ممکن را فتح کرده‌است.

در همین حال، آلونسو اگرچه با مصدومیت بن چیلول، زیر نظر توماسل توخل به بازیکنی ثابت تبدیل شده‌است، اما  برای ثبات در عملکرد خود با چالش روبرو بوده‌است. بارسلونا قصد دارد در این تابستان پُست دفاع کناری خود را تقویت کند. غول‌های لالیگا امیدوارند آبی‌ها برای فروش مدافعان اسپانیایی خود تقاضای قرارداد گران‌قیمتی نداشته‌باشند.

چلسی در این فصل در رتبه سوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در فینال لیگ کاپ مقابل لیورپول شکست خورد. آن‌ها ضمن حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌چهارم نهایی، اکنون در فینال جام حذفی حضور دارند و قرار است فینال لیگ کاپ مقابل لیورپول را در این رقابت‌ها نیز تکرار کنند.

9719