تمایل رئال مادرید به فروش هافبک باتجربه برزیلی با 50 میلیون یورو

تمایل رئال مادرید به فروش هافبک باتجربه برزیلی با 50 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید برای بازسازی خط‌هافبک خود آماده است تا در این تابستان کاسمیروی برزیلی را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از UOL Esporte، رئال مادرید حاضر است در تابستان امسال کاسمیرو را با 50 میلیون یورو به فروش برساند.

این بازیکن برزیلی بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت کهکشانی‌ها در این فصل بوده‌است. با این حال، این بازیکن 30 ساله فصل پرفشاری رو پشت‌سر گذاشته‌است و قهرمانان زودهنگام لالیگا را بر آن داشته تا به‌دنبال جایگزینی برای او در بازار نقل‌وانتقالات باشند. 

آنچلوتی پیش از آغاز فصل جدید خواهان یک بازیکن جایگزین برای کاسمیرو است و در حال حاضر فهرست نهایی خود را آماده کرده‌است. این سرمربی ایتالیایی برای فصل آینده تمایلی به حفظ کاسمیرو ندارد. با این حال، در شرایطی که پاریسن ژرمن و یوونتوس باشگاه‌های علاقه‌مند به هافبک برزیلی هستند، مادریدی‌ها می‌توانند در صورت دریافت پیشنهادی 50 میلیون یورویی، جدایی او را در دستور کار قرار دهند.

کاسمیرو از سال 2013 وارد تیم اصلی رئال مادرید شد و فصل 2015-2014 را به‌صورت قرضی در پورتو گذراند. از آغاز فصل 2016-2015، هافبک ملی‌پوش برزیلی یکی از ارکان اصلی قهرمانی‌های رئال مادرید بوده‌است.

کاسمیرو تاکنون 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و 3 قهرمانی لالیگا را همراه با کهکشانی‌ها بدست آورده‌است.

در پیروزی 4-1 رئال مادرید مقابل یوونتوس، در فینال 2017 لیگ قهرمانان اروپا، کاسمیرو برای تیمش موفق به گلزنی شد.

9719