قیمت ستاره خط دفاعی ولفسبورگ از سوی سران این تیم مشخص شد

قیمت ستاره خط دفاعی ولفسبورگ از سوی سران این تیم مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال شرایط پیش آمده پیرامون ستاره خط دفاعی گرگ‌های آلمان، مقامات و مسئولان باشگاه ولفسبورگ به دنبال فروش این ستاره بیست و چهار ساله خط دفاعی تیم خود می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، نشانه‌های خروج و انتقال در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش روی ریدله باکو، ستاره باشگاه ولفسبورگ آلمان در خط دفاعی این تیم به تدریج در حال افزایش است. طبق این گزارش از خبرنگار رسانه معتبر و آلمانی بیلد، آخرین صحبت‌های ریدله باکو، مدافع راست ولفسبورگ که حاکی از تمایل به تغییر است، با درک کمی از سوی  سران و مسئولان این باشگاه آلمانی مواجه شده است. بر همین اساس و مطابق با گزارش خبرنگار نشریه بیلد آلمان، باشگاه برای آزادی ریدله باکو، بازیکن بیست و چهار ساله که قراردادش با مقامات این تیم تا سال 2025 میلادی اعتبار خواهد داشت، باید مبلغی در حدود رقمی معادل با بیست میلیون یورو پرداخت کند و در برابر چنین پیشنهادی، مدیران و مسئولان باشگاه ولفسبورگ آلمان حاضر خواهد شد تا ریدله باکو را رها کنند.

ریدله باکو نیز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های آلمانی از تمایل خود برای خروج و انتقال سخن گفته و می‌گوید: "مدت زیادی است که در رقابت‌های بوندسلیگای آلمان بازی می‌کنم. این باعث می‌شود که در مورد جایی در آینده فکر کنید. رفتن به خارج از کشور آلمان نیز برای من یک گزینه ممکن و یک چالش و تجربه جدیدی است."

ریدله باکو، ستاره خط دفاعی باشگاه ولفسبورگ آلمان صحبت‌های خود را این‌چنین به پایان می‌رساند که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان و هم‌چنین مسابقات لالیگای اسپانیا و سری آ کشور ایتالیا نیز برای این بازیکن بسیار جذاب و قابل توجه خواهد بود.

9404