پیش‌روی آرسنال در مسیر جذب وینگر ملی‌پوش بایرن مونیخ

پیش‌روی آرسنال در مسیر جذب وینگر ملی‌پوش بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای به‌خدمت گرفتن گنابری، وینگر ملی‌پوش بایرن‌مونیخ قدم‌های مثبتی برداشته‌است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی‌مارتزیو، آرسنال برای جذب سرژ گنابری از رقبا پیشی گرفته‌است. رئال مادرید در تابستان امسال رقابت برای مهاجم آلمانی را رها کرده‌است.

این بازیکن 26 ساله در 18 ماه پایانی قرارداد فعلی خود با بایرن مونیخ قرار دارد. باواریایی‌ها در تلاش هستند تا او را برای امضای یک قرارداد جدید متقاعد کنند، اما ممکن است درصورت ناکامی وسوسه شوند که تابستان امسال از فروش او پول نقد بدست آورند. توپچی‌ها از جمله باشگاه‌هایی هستند که با علاقه شرایط او را زیر نظر دارند. آرتتا می خواهد خط‌حمله خود را پیش از آغاز فصل جدید بازسازی کند.

این سرمربی اسپانیایی چشمش به گنابری است، که گفته می‌شود در سانتیاگو برنابئو نیز طرفدارانی دارد. با این حال، کهکشانی‌ها در تابستان امسال به دنبال این بازیکن نخواهد بود، زیرا آن‌ها تمرکز خود را برای آنتونیو رودیگر و کیلیان امباپه معطوف کرده‌اند.

جالب اینجاست دی‌مارتزیو همچنین اضافه کرد، که آرسنال و تاتنهام هاتسپر مشتریان اصلی مهاجم آلمانی هستند. گنابری که پیش از این یک دوره ناکام را در آرسنال پشت‌سر گذاشته‌است، ممکن است بازگشت به امارات را ترجیح دهد. گنابری در این فصل 16 گل و 10 پاس گل در تمامی رقابت‌ها به‌ثبت رسانده‌است.

9719