تاکید مجدد سران میلان به تمایل خود به جذب ستاره فرانسوی لایپزیش

تاکید مجدد سران میلان به تمایل خود به جذب ستاره فرانسوی لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه به خاطر از دست دادن بازیکن خود پشیمان است و در صدد برگرداندن ستاره فرانسوی است اما گزارش‌ها می‌گوید که میلان ایتالیا نیز به این بازیکن بیست و چهار ساله لایپزیش علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کالچو مرکاتو، زدن سی گل و ارسال بیست پاس گل پس از انجام چهل و هفت بازی، رکورد درخشان کریستوفر انکونکو با پیراهن باشگاه آلمانی لایپزیش است. رکوردی که نشان می‌دهد مقامات لایپزیش انتقالی موفق از باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن داشته‌اند. برای اولیور مینتزلاف، مدیرعامل باشگاه آلمانی لایپزیش شکی نیست که ستاره تیمش در رقابت‌های فصل آینده نیز در ردبول آرنا خواهد بود و در جمله‌ای کوتاه می‌گوید: "فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد."

البته باید دید که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان، چه اتفاقاتی می‌افتد. همان طور که گزارشات مختلف منتشر شده نشان می‌دهند، مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا نیز به خرید و به خدمت گرفتن کریستوفر انکونکو، ستاره فرانسوی لایپزیش آلمان علاقه‌مند است. روسونری به دنبال یک مهاجم جدید برای رقابت‌های فصل آینده است. فردریک ماسارا، مدیر ورزشی و پائولو مالدینی، از مدیران ارشد روسونری در مورد کریستوفر انکونکو می‌گویند: "شیفته تمرکز، تکنیک و سرعت این بازیکن فرانسوی هستند."

صرف‌نظر از اظهارات مینتزلاف، مشاور و مدیر برنامه‌های این ستاره فرانسوی که پینی زهاوی نام دارد، مدت‌هاست که در پس‌زمینه فعال است و زمینه و مقدمات انجام یک تغییر تابستانی را فراهم می‌کند. البته مقامات باشگاه میلان به طور حتم در مورد جذب کریستوفر انکونکو چندان دست بالایی ندارند.

جدا از این باشگاه ایتالیایی و بنا به گفته وب‌سایت فوسبال ترنسفر آلمان، مدیریت باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن نیز به دنبال بازگرداندن ستاره این روزهای لایپزیش به تیم خود می‌باشد.

9404