قرارداد سرمربی آرسنال تا سال 2025 تمدید شد

قرارداد سرمربی آرسنال تا سال 2025 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، برای تمدید قرارداد با این باشگاه تا پایان فصل 2025-2024 به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، سرمربی توپچی‌ها این تیم را به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بازگردانده است. اکنون سران امارات  برای تمدید قراردادی تا سال 2025 با سرمربی اسپانیایی خود به توافق رسیده‌اند.

آرتتا در پایان سال 2019 سرمربی توپچی ها شد و به باشگاه کمک کرد که اکنون در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار گیرند و شانس بالایی برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشته‌باشند.

آرسنال بامداد جمعه اعلام کرد که یک توافق دوگانه در کادرفنی خود دارد و قرارداد سرمربیان تیم‌های مردان و زنان خود را تمدید می‌کند.

آرتتا به سایت باشگاه آرسنال گفت: "امروز هیجان زده، قدردان و واقعاً بسیار خوشحالم. وقتی با جاش (کرونکه) صحبت کردم، او آینده باشگاه را در دقیقا در همان نقطه‌ای می‌دید که من می‌خواستم. "ما می‌خواهیم باشگاه را به سطح بالاتری ببریم و واقعاً با تیم‌های برتر رقابت کنیم. برای این کار باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم. ما باید بتوانیم تیم را تکامل دهیم، بازیکنان خود را بهبود ببخشیم، همه بخش‌ها را تقویت کنیم، ارتباط بیشتری با هواداران خود ایجاد کنیم، جو امارات را بهتر کنیم و بتوانیم استعدادهای برتر و بهترین بازیکنان را برای این باشگاه به‌خدمت بگیریم، تا بتوانیم این پروژه را به آن سطح هدایت کنیم."

9719