گزینه‌های احتمالی پوشیدن پیراهن شماره 10 دیبالا در یوونتوس

گزینه‌های احتمالی پوشیدن پیراهن شماره 10 دیبالا در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - سه‌چهارم جلوی زمین هر تیم به بازیکنانی خلاق و تکنیکی نیاز دارد که قدرت حمل توپ بالایی دارند و نقشه‌های حمله را طراحی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، جادوگرانی كه در لحظه‌ای جادویی تفاوت‌ها را در تیم‌های خود رقم می‌زنند.بازیکنانی که از هیچ، همه چیز می‌سازند. نعمت‌هایی که آن‌قدر مهارت ذهنی دارند که فوتبال را از همیشه زیباتر کرده‌اند. از زیباترین ذهنیت زمین سخن می‌گویم؛ شماره 10، 10 مثل شماره پائولو دیبالا در یوونتوس.

از جواهر بانوی‌پیر به زودی در رسانه‌ها با لقب بازیكن سابق یوونتوس نام برده خواهد شد و تاج و تخت شماره 10 او نیز به گزینه‌ای دیگر خواهد رسید. اما وارث شماره پائولو دیبالا در باشگاه چه كسی خواهد بود؟

در سال‌های اخیر دست‌كم دست‌كم شاهد چهار شماره 10 در یوونتوس بوده‌ایم. سرآمد همه آن‌ها الساندرو دل‌پیروی محبوب بود و پس از او كارلوس توز، پاول پوگبا و پائولو دیبالا میراث‌بر این شماره استراتژیک بودند. نفراتی كاملاً متفاوت با یكدیگر و البته با بازدهی‌های متمایز از هم. مرور این اسامی و مواجهه با كیفیت نام‌ها به وضوح گواهی می‌دهد كه این شماره از چه درجه اهمیتی نزد باشگاه برخوردار است.

شماره 10 یوونتوس نه تنها كسوتی بی‌اهمیت نیست كه نیاز به آلترناتیوی محبوب دارد؛ بازیكنی با شخصیت مقتدر و فوتبالیستی با مهارت‌های چشم‌گیر. این شماره به همین راحتی‌ها برازنده هر بازیكنی نخواهد شد چرا كه پوشیدن این لباس به مثابه در آغوش كشیدن هویت سیاه و سپید آن و انتخابی استراتژیک و موقعیتی ممتاز برای اهداف اقتصادی باشگاه است.

برای گمانه‌زنی خامدستانه و اولیه‌ در خصوص مالك آتی این شماره برخی از محتمل‌ترین گزینه‌ها را مرور می‌كنیم؛ نفراتی كه البته در عین قابلیت پوشیدن این شماره پر رمز و راز می‌توانند اعداد دیگری را نیز پشت لباس خود حک شده ببینند.

از دوشان ولاهوویچ شروع می‌كنیم؛ بازیكنی كه به نظر می‌رسد در نقطه كانونی سرمایه‌گذاری‌ها و سیاست‌های جدید باشگاه ایستاده است. درخشش احتمالی او شاید بتواند این شماره را در مركز توجهات قرار دهد.

گزینه محتمل بعدی؛ فدریكو كیه‌زا است؛ ستاره تابناك یوونتوس كه درخشش او آن‌قدر چشم‌ها را به سوی خود خیره كرده كه بعید است كسی با هم‌آغوشی او و شماره 10 یوونتوس مخالفتی كند.

پروژه بازگشت پل پوگبا به یوونتوس نیز می‌تواند سرنوشت شماره 10 یوونتوسِ بعد از دیبالا را به آسانی تعیین كند. او در بازگشت به خانه به پیراهن سابقش نیز دست خواهد یافت تا دور جدیدی از ماجراجویی‌اش با این شماره را كلید بزند.

ایده جذب آنخل دی‌ماریا نیز می‌تواند با اعطای این شماره به او همراه شود. او می‌تواند به عنوان سومین آرژانتینی شماره 10 پوش در یوونتوس كار خود را آغاز كند.

ماسیمو پاوان اما اعتقاد دارد در صورت جذب گابریل خسوس نیز، او می‌تواند با توجه به سن و سال و توانمندی‌هایش در صدر پروژه شماره 10 یوونتوس بنشیند و باشگاه را با یك شیفت ایدئولوژیک از آرژانتینی شماره 10 به برزیلی شماره 10 برساند.

شماره 10 یوونتوس قطعاً به شزنی یا دی شیلیو نخواهد رسید؛ با این حال، پاسخ این پرسش نیز هم‌چنان مبهم و متفاوت است:

چه كسی شایسته پوشیدن شماره 10 یوونتوس پس از دیبالا است؟

9404