برنامه باشگاه فنرباغچه ترکیه برای جذب ستاره اتریشی بایرن‌مونیخ

برنامه باشگاه فنرباغچه ترکیه برای جذب ستاره اتریشی بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - تنها بعد از یک فصل از حضور ستاره ملی‌پوش و اتریشی سابق خط میانی لایپزیش در جمع شاگردان یولیان ناگلزمان و بازیکنان باواریایی در آليانز شهر مونیخ، بحث‌های زیادی در مورد خروج این بازیکن ناکام از مونیخ شنیده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تکریم چاپ کشور ترکیه، جست‌وجو برای باشگاه جدید مارسل زابیتسر، هافبک بیست و هشت ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در حال صورت گرفتن است. در این مورد، خبرنگار این روزنامه ترکیه‌ای چنین گزارش می‌دهد که سران باشگاه فنرباغچه این کشور به دنبال انتقال مارسل زابیتسر به جمع نفرات تیم خود می‌باشند. 

البته گزارش‌هایی از علاقه مقامات باشگاه‌هایی همانند اتلتیکو مادرید اسپانیا و آرسنال انگلستان نیز منتشر شده است. مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان انتظار دارد که بتواند هافبک ملی‌پوش اتریشی تیم خود را با قیمتی مناسب به فروش برساند. مبلغی که گفته می‌شود این مدیران دوست دارند، همان رقمی معادل پانزده میلیون یورویی است که در آغاز رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا برای انتقال این بازیکن به مسئولان باشگاه لایپزیش پرداخت کردند و میل دارند که این مبلغ را دوباره به دست آورند.

گزارش خبرنگار روزنامه تکریم چاپ کشور ترکیه این‌چنین می‌گوید که سران باشگاه فنرباغچه ترکیه به دنبال انتقال قرضی مارسل زابیتسر با گزینه بند خرید اجباری در قرارداد این بازیکن می‌باشند. اگر بحث تیم‌های اسپانیایی و انگلستانی جدی باشد، نهایی کردن این انتقال خارج از توان این تیم ترکیه‌ای خواهد بود. مارسل زابیتسر در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا به ندرت در ترکیب یولیان ناگلزمان در تیم باواریایی‌ها قرار گرفت. قرارداد این ستاره ملی‌پوش و اتریشی سابق لایپزیش با مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان تا سال 2025 میلادی اعتبار خواهد داشت.

9404