طلسم نفت مقابل تراکتور باز هم شکسته نشد

طلسم نفت مقابل تراکتور باز هم شکسته نشد

پایگاه خبری فوتبالی- نفت مسجدسلیمان در تمام بازی های لیگ برتری خود با تراکتور مقابل این تیم ناکام بوده و تنها تیم حاضر در لیگ برتر محسوب می سود که طعم برد مقابل تی تی ها را نچشیده است.

به گزارش فوتبالی، تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتور در چارچوب هفته ۲۵ ام رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار باتوجه به نزدیکی دو تیم در جدول رده بندی و تلاش برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط برای هردو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و به قول معروف یک بازی ۶ امتیازی محسوب می شد.

اما این مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که مسجدسلیمانی ها باز هم‌ نتوانستند بر طلسم نبردن هایشان مقابل تیم سرخ پوش آذربایجانی پایان دهند. نفت و تراکتور با احتساب مسابقه انجام شده در این هفته تا به حال 10 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل کار 5 برد برای تراکتور و 5 تساوی بوده است و به نوعی تیم زردپوش تنها تیم حاضر در لیگ برتر است که هیچ گاه موفق به شکست تراکتور نشده است و این رکورد در روزهای بد تراکتور هم مقابل این تیم حفظ شد.

البته باید به این‌ نکته هم اشاره کرد که تی تی ها ۴ برد خود مقابل نفت را در تبریز کسب کرده اند و تک برد آن ها در مسجدسلیمان به لیگ چهاردهم بر می گردد و به نوعی پس از خصوصی سازی این تیم هیچ گاه در مسجدسلیمان رنگ برد ندیده است؛ موضوعی که در این بازی هم حفظ شد تا به نوعی همه طلسم های بین دو تیم همچنان پابرجا بماند.

1470