ادعای کارشناس داوری مارکا: مدافع منچسترسیتی باید اخراج می‌شد

ادعای کارشناس داوری مارکا: مدافع منچسترسیتی باید اخراج می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاول فرناندز کارشناس داوری مارکا معتقد است که دنیل اورساتو می‌توانست در دقیقه 9 به آیمریک لاپورت کارت قرمز نشان دهد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی تا دقیقه 90، یک بر صفر به سود سیتی در جریان بود تا این که رودریگو دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. در آن جا هم کریم بنزما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس از روی نقطه پنالتی، حکم فینالیست شدن رئال را امضا کرد تا آن‌ها دوباره مقابل حریف خود کامبک بزنند. رئال مادرید در فینال مقابل لیورپول به میدان خواهد رفت. 

به نقل از سایت مارکا، در دقیقه نهم بازی، آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی منچسترسیتی یک ضربه به صورت لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید وارد کرد، اما در این صحنه، دنیل اورساتو ایتالیایی فقط دو کارت زرد به طرفین درگیری داد. پاول فرناندز در این باره گفت: "اورساتو بازی را خیلی بد آغاز کرد. او به کاسمیرو یک کارت زرد مشخص داد و سپس یک دیگری خشن بین لاپورت و مودریچ رخ داد که به دو کارت زرد ختم شد. لاپورت می‌توانست برای ضربه زدن به صورت لوکا مودریچ از زمین اخراج شود."

4416