واکنش آنچلوتی به شاهکار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

واکنش آنچلوتی به شاهکار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل منچسترسیتی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی تا دقیقه 90، یک بر صفر به سود سیتی در جریان بود تا این که رودریگو دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. در آن جا هم کریم بنزما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس از روی نقطه پنالتی، حکم فینالیست شدن رئال را امضا کرد تا آن‌ها دوباره مقابل حریف خود کامبک بزنند. 

به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "وقتی همه فکر می‌کردند بازی تمام شده، ما تمام انرژی خود را به کار گرفتیم. برای پیروزی به کمی شانس نیاز دارید. سیتی حریف بسیار سرسختی بود، اما بازیکنانم هرگز تسلیم نشدند. ما همه چیز از جمله فداکاری، خوش شانسی و انرژی را داشتیم. بازی فشرده‌ای بود، اما توانستیم سربلند بیرون بیاییم."

"اتفاق عجیبی در این فصل از لیگ قهرمانان افتاده است. ما مقابل تیم‌های بسیار قوی به میدان رفتیم. اعتبار این پیروزی به بازیکنان و هوادارانی داده می‌شود که ما را به سمت جلو هدایت می‌کردند. از رسیدن به فینال بسیار خوشحالم. مقابل لیورپولی قرار خواهیم گرفت که سرمربی آن سابقه 3 بار حضور در فینال را دارد. من دو سال در لیورپول زندگی کرده‌ام و این بازی برایم حکم فینال را دارد."

4416