رکورد تاریخی رودریگو با دبلی که رئال مادرید را به فینال رساند

رکورد تاریخی رودریگو با دبلی که رئال مادرید را به فینال رساند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه سه بر یک منچسترسیتی را شکست دهد و بدین ترتیب راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی که تا دقیقه نود با نتیجه یک بر صفر از منچسترسیتی عقب افتاده بود، در نهایت توانست با گل های رودریگو در دقیقه 91 و 92 از بازی را کاملا به تساوی بکشاند ( در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ) و در نهایت راهی وقت های اضافه شد. در وقت های اضافه کریم بنزما از روی نقطه پنالتی موفق شد گل سوم رئال مادرید را به ثمر برساند و در نهایت رئال مادرید این بازی را با نتیجه سه بر یک ببرد و راهی فینال شود.

رودریگو که در این بازی در دقیقه 68 به جای تونی کروس وارد میدان شده بود، توانست دو گل پس از دقیقه 90 به منچسترسیتی بزند و بدین ترتیب یک دبل بی نظیر پس از دقیقه 90 داشته باشد. دبلی که بدون شک به این زودی ها به دست فراموشی سپرده نخواهد شد و در کارنامه فوتبالی رودریگو ماندگار می ماند.

این دبل که رودریگو انجام داد، اولین دبل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که پس از دقیقه 90 انجام می شود و بدین ترتیب شب جادویی رئال مادرید را تکمیل کرد.

1470