رکوردی تاریخی که آنچلوتی در آستانه ثبت آن قرار دارد

رکوردی تاریخی که آنچلوتی در آستانه ثبت آن قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و منچسترسیتی از ساعت 23:30 امشب ( چهارشنبه ) به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازی رفت با نتیجه 4 بر 3 به سود منچسترسیتی خاتمه یافته است و اکنون بازی برگشت حساسیت بسیار بالایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دارد و باید دید که شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی چه عملکردی مقابل تیم پپ گواردیولا خواهند داشت.

اما رکوردی تاریخی که کارلو آنچلوتی در آستانه شکستن آن قرار دارد، مربوط به تعداد رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. آنچلوتی در حال حاضر 4 بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و اگر امشب موفق شود به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، این اتفاق برای پنجمین بار رخ می دهد و بدین ترتیب آنچلوتی تبدیل به تنها سرمربی تاریخ می شود که 5 بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

در حال حاضر مارچلو لیپی، سر الکس فرگوسن، میگل مونیوز و یورگن کلوپ مربی هایی هستند که 4 بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند و کارلو آنچلوتی هم در بین این سرمربی ها قرار دارد.

1470