رقیب موردعلاقه ستاره لیورپول در فینال لیگ قهرمانان چه تیمی است؟

رقیب موردعلاقه ستاره لیورپول در فینال لیگ قهرمانان چه تیمی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول اذعان کرد که دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید بخورند تا بتوانند انتقام فینال 2018 را از آن‌ها بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ویارئال و لیورپول از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزها با پیروزی 5-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان لقب گرفتند و حالا باید منتظر دیدار امشب رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو باشند تا با برنده در فینال رقابت کنند. 

به نقل از مارکا، محمد صلاح پس از پایان بازی به BT Sport گفت: "من دوست دارم با رئال مادرید در فینال بازی کنیم. می‌خواهم صادق باشم. منچسترسیتی تیم قدرتمندی است و در این فصل چند بار با آن‌ها بازی کرده‌ایم، اما اگر نظر شخصی مرا بخواهید، ترجیح می‌دهم به رئال مادرید بخوریم. ما در فینال به آن‌ها باختیم، پس من دوست دارم یک بار دیگر مقابل آن‌ها بازی کنم و امیدوارم بتوانیم در نهایت قهرمان شویم."

این دو تیم یک بار در فینال سال 2018 به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. در آن دیدار، کریم بنزما و گرت بیل (2 بار) برای رئال گلزنی کردند. 

4416