مجازات حبس برای مهاجم سلتاویگو به جرم آزار جنسی

مجازات حبس برای مهاجم سلتاویگو به جرم آزار جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تیم فوتبال سلتاویگو اسپانیا نیز به دلیل اثبات اتهام تجاوز جنسی در دادگاهی در این کشور اروپایی به مدت چهار سال حبس در زندان محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، سانتی مینا، مهاجم تیم فوتبال سلتاویگوی اسپانیا توسط بخش سوم دادگاه استان آلمریا محکوم و حکم چهار سال زندان برای این بازیکن اعلام شد.

سانتی مینا به دلیل انجام این جرم که در سال ۲۰۱۷ میلادی در منطقه آلمریای کشور اسپانیا رخ داده، متهم شده است. مینا در آن سال عضو باشگاه والنسیای اسپانیا بود و نام داوید گلدر، هم‌بازی این بازیکن نیز در این پرونده به چشم می‌خورد؛ هر چند که در ادامه روند بررسی و رسیدگی به این پرونده، او تبرئه شد.  

طبق رای اعلام شده، این بازیکن حق دارد که قبل از اجرای حکم مذکور، نسبت به این تصمیم دادگاه بدوی در دادگاه عالی اسپانیا اعتراض خود را مطرح کند؛ بر همین اساس، مدیریت باشگاه سلتاویگوی اسپانیا اعلام کرد این بازیکن به صورت موقت از تمرین تیم اصلی این باشگاه محروم است تا زمانی وضعیت مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

در بیانیه روز چهارشنبه مدیریت باشگاه سلتاویگوی اسپانیا که در این ارتباط منتشر شده، چنین آمده است: 

"با توجه به رای بخش سوم دادگاه استان آلمریا که امروز صادر شد، پرونده انضباطی در مورد این بازیکن باز خواهد شد تا رفتار وی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. به همین دلیل و برای احتیاط، تصمیم گرفته شد که این بازیکن به طور موقت از تمرینات تیم اصلی کنار گذاشته شود."

9404