آسیب‌دیدگی مدافع فجر؛ کتف وکیا از جا در رفت

آسیب‌دیدگی مدافع فجر؛ کتف وکیا از جا در رفت

پایگاه خبری فوتبالی - شدت آسیب‌دیدگی مدافع فجر سپاسی به حدی بود که برای انتقال او به بیمارستان، از آمبولانس‌های کنار زمین کمک گرفته شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فجر سپاسی که به دنبال کسب امتیاز در هفته‌های پایانی است تا بقای خود در لیگ برتر را تضمین کند، شب گذشته شروع فوق‌العاده‌ای برابر مس رفسنجان داشت اما در نهایت شیرازی‌ها بازی یک بر صفر برده را با شکست دو بر یک عوض کردند.

تلخی شکست در این مسابقه با مصدومیت مدافع فجر بیشتر هم شد. یوسف وکیا بازیکن شیرازی ها در این دیدار دچار مصدومیت شدیدی شد به نحوی که برای انتقال او به بیمارستان، از آمبولانس‌های کنار زمین کمک گرفته شد.

در یکی از صحنه‌های این دیدار و در جدال بر سر توپ، یوسف وکیا دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. به نظر می‌رسید که کتف او از جا در رفت و این بازیکن خیلی زود برای رسیدگی به اقدامات پزشکی مناسب راهی بیمارستان رفسنجان شد.

وكیا پس از این مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و در همان لحظات و در شرایطی كه تیم فجر شهید سپاسی ده نفره به بازی ادامه می‌داد بازیكنان تیم مس رفسنجان از همان سمتی كه باید توسط وكیا پوشش داده شود توسط منشا به گل برتری دست یافتند.

مدافع فجرسپاسی پس از انجام اقدامات پزشکی و جاانداختن كتف به همراه تیم به شیراز بازگشت و برای استراحت راهی منزل شد تا وضعیت وی برای بازی حساس مقابل نفت مسجدسلیمان و بعد از انجام معاینات پزشكی مشخص شود.

1470