پنجعلی: خارجی‌های پرسپولیس انتظارات را برآورده نکردند/ برخورد با عبدی کاملا حرفه‌ای بود

پنجعلی: خارجی‌های پرسپولیس انتظارات را برآورده نکردند/ برخورد با عبدی کاملا حرفه‌ای بود

پایگاه خبری فوتبالی -  کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم حریفان ما در هفته‌های آتی امتیاز از دست می‌دهند و اگر بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا بحث‌های فنی و حرفه‌ای را رعایت کنند، دوباره به صدر جدول بازخواهند گشت.

به گزارش فوتبالی، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از روز سه‌شنبه ۱۳ ادریبهشت‌ماه آغاز خواهد شد که طی آن پرسپولیس میزبان پیکان است. ذوب‌،آهن، سپاهان،تراکتور،شهرخودرو و فجرسپاسی شیراز حریفان دیگر پرسپولیس تا پایان فصل هستند که بی‌شک دیدارهای آسانی هم نخواهد بود اما اعتقاد دارم حریفان ما در ادامه فصل، امتیاز از دست خواهند داد و می‌توانیم دوباره به صدر جدول بازگردیم.

وی ادامه داد: اتفاقی که در این‌روزها در باشگاه رخ داد اهمیت مسایل فنی و رعایا اصول حرفه‌ای را بیش از پیش نمایان ساخت. اینکه بازیکنی مانند عبدی یا هر بازیکن دیگر برخی مسایل را رعایت نکرده و در فضایی دیگر حاضر می‌شود خوب نیست و من به باشگاه و یحیی کاملا حق می‌دهم این بازیکن را به کمیته انضباطی فرابخواند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: بازیکن باید بداند در حکم سربازی است که باید برای تیم و موفقیت باشگاه تلاش کند، اینکه به هر دلیل شاهد رفتاری باشیم که به مجموعه ضربه بزند نشان می‌دهد مسایل حرفه‌ای به خوبی رعایت نشده و این مساله باید در فوتبال ما حل و فصل شود.

پنجعلی یادآور شد: متاسفانه پرسپولیس تغییرات بسیاری را به خود دید و رفتن کنعانی‌زادگان و شجاع از تیم، شیرازه دفاعی ما را به هم ریخت. البته سایر بازیکنان تلاش مضاعفی کردند که این خلاء را پر کنند اما تعداد گل‌های خورده شده نشان می‌دهد در بحث دفاعی باید کار بیشتری صورت بگیرد. 

او در مورد بازیکنان خارجی پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه خارجی‌هایی که جذب شدند نتوانستند پاسخ مناسبی به هواداران بدهند و توقعات را برآورده نکردند. من اعتقاد دارم اگر قرار است بازیکن خارجی بیاوریم باید فردی باشد که فوتبالی فراتر از قاره آسیا را به نمایش بگذارد، تیم ملی ایران الان بازیکنانی دارد که همه در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کنند اما وقتی بازیکن خارجی می‌آوریم به این مسایل دقت نکرده و باید جلوی این روند گرفته شود. 

وی به رقابت‌های جام حذفی هم اشاره کرد و گفت: در فینال دیدیم دو تیم شهرستانی چگونه پتانسیل‌های خود را به نمایش گذاشتند که من به کادر فنی و بازیکنان دو تیم تبریک می‌گویم. هر چند جام حذفی فضایی متفاوت و البته غیرقابل پیش‌بینی دارد اما پرسپولیس و استقلال باید بدانند تیم‌های دیگر به خوبی کار و تمرین کرده و در برابر آنها با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌روند. این مساله مهمی است که باید پرسپولیس در دیدارهای آتی به آن دقت داشته باشد تا بتواند در پایان فصل جشن قهرمانی خود را بگیرد. 

1470