واکنش مدافع لیورپول به کامبک مقابل ویارئال و صعود به فینال لیگ قهرمانان

واکنش مدافع لیورپول به کامبک مقابل ویارئال و صعود به فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی لیورپول اذعان کرد که آن‌ها هیچ‌وقت تمایلی به ساده‌تر کردن کار خود در نیمه‌ نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا نداشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های ویارئال و لیورپول از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی 2-0 قرمزها به پایان رسیده بود، اما شاگردان اونای امری برای بازگشت به بازی فقط به 45 دقیقه زمان نیاز داشتند، ولی در نیمه دوم لیورپول به خودش آمد و در نهایت با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. 

به نقل از سایت گل، ترنت الکساندر آرنولد بعد از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "هیچ‌وقت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تمایلی به ساده کردن کار خود نداشته‌ایم. ما در خانه رم و بارسلونا شکست خوردیم و حالا در اسپانیا چنین اتفاقی افتاد. سخت بود، واقعا خیلی سخت بود. در نیمه اول ویارئال خیلی خوب بازی کرد. در بین دو نیمه با یک دیگر صحبت کردیم و سپس در نیمه دوم کار خودمان را به نحو احسن انجام دادیم. انتظار بازی چنین سختی را داشتیم، اما بعضی وقت‌ها شما نمی‌توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید."

4416