کامبک لیورپول، کامبک ویارئال را خنثی کرد؛ اولین فینالیست مشخص شد

کامبک لیورپول، کامبک ویارئال را خنثی کرد؛ اولین فینالیست مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول و ویارئال در ورزشگاه خانگی ویارئال یا همان لاسرامیکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را لیورپول با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برد.

به گزارش فوتبالی، بازی رفت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود لیورپول خاتمه یافته بود و اکنون لیورپول فاصله زیادی تا صعود به فینال نداشت و در نهایت هم موفق شد به فینال صعود کند.

نیمه اول این دیدار بسیار سخت برای لیورپول پیش رفت چرا که ویارئال دو گل به ثمر رساند و کامبک خود را به نوعی کامل کرد اما در نیمه دوم ورق به طور کامل برگشت و لیورپول موفق شد توسط فابینیو، دیاز و سادیو مانه سه گل به ثمر برساند و بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه سه بر دو با پیروزی به پایان برساند و در مجموع دو بازی با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس شود.

اکنون اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد و فینالیست دیگر در بازی فرداشب میان رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مشخص خواهد شد و باید دید که کدام تیم دومین فینالیست خواهد بود.

خلاصه بازی لیورپول و ویارئال

1470