دلایل شکست 4-0 رئال مادرید در ال‌کلاسیکو از زبان گواردیولا

دلایل شکست 4-0 رئال مادرید در ال‌کلاسیکو از زبان گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از دلایل شکست سنگین چهار بر صفر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا گفت. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم به میدان خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم در اتحاد، با پیروزی چهار بر سه سیتیزن‌ها به پایان رسید. 

به نقل از سایت مارکا، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی از به خبرنگاران گفت: "دلیل شکست 4-0 رئال مادرید در ال‌کلاسیکو؟ من فقط خلاصه بازی را تماشا کردم و نتوانستم بازی را به صورت کامل ببینم. می‌دانم کارلتو کاری در آن بازی کرد که معمولا انجام نمی‌داد. نمی‌توانم از آن بازی استفاده خاصی برای دیدار چهارشنبه شب ببرم. در آن بازی بنزما حضور نداشت، مودریچ در پست نسبتا غیرتخصصی بازی کرد."

"به آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا تبریک می‌کنم. من با بارسا به این عنوان رسیدم و او اخیرا این کار را انجام داده. من کارلتو را تحسین می‌کنم. او در اقصی نقاط جهان حضور داشته و سرمربی تیم‌های بزرگی بوده است. به غیر از آن، او انسان بزرگی است. من او را چند سال پیش ملاقات کردم و آدم بسیار آرامی می‌باشد."

4416