محل مصاف شهرخودرو-صنعت نفت مشخص شد

محل مصاف شهرخودرو-صنعت نفت مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از برگزاری نشست هماهنگی، تکلیف محل برگزاری دیدار شهرخودرو خراسان و صنعت نفت آبادان تعیین گردید.

به گزارش فوتبالی، تعویق 24 ساعته مصاف شهرخودرو و صنعت نفت به دلیل لغو پرواز تیم آبادانی باعث شد تا تداخل ویژه‌ای در برنامه‌ریزی سازمان لیگ انجام شود، چرا که براساس تقویم قرار بود در روز چهارشنبه تیم پیام توس مشهد در خانه دیدار خود را در لیگ دو کشور برابر چوکا تالش برگزار کند.

با توجه به این‌که هر دو تیم ورزشگاه ثامن الائمه را به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی خود معرفی کرده بودند، چالش مهم پیش آمده بود که قرار است چگونه مسابقات برگزار شود.

سرانجام ساعتی پیش نشست هماهنگی دو مسابقه برگزار شد و براساس تصمیم اتخاذ شده، تیم پیام توس خراسان در حضور هواداران خود در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) فردا (سه‌شنبه) از ساعت 16 از تیم چوکا تالش میزبانی می‌کند و شهرخودرو خراسان نیز در غیاب تماشاگران خود در ورزشگاه ثامن الائمه از ساعت 17:30 پذیرای صنعت نفت آبادان است.

خروجی نشست هماهنگی برگزار شده در نوع خود جالب است؛ این‌که دیدار لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه مدرن مشهد به انجام می‌رسد و دیدار لیگ برتری در ورزشگاهی خارج از شهر مشهد که البته نه وضعیت چمن آن و نه وضعیت رختکن و ... در کیفیت و حد و اندازه ورزشگاه امام رضا(ع) نیست!

1470