عکسی که ستاره سابق رئال مادرید از ظاهر عجیبش در قطر منتشر کرد

عکسی که ستاره سابق رئال مادرید از ظاهر عجیبش در قطر منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز که روزگاری ستاره خط هافبک رئال مادرید بود، این روز ها در تیم الریان قطر توپ می زند و به نظر می رسد که با دوران اوج فوتبالش که در سطح اول اروپا و جهان حضور داشت، فاصله زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز که در حال حاضر 30 ساله است، در سال 2014، در تیم ملی کلمبیا توانست آقای گل جام جهانی شود. او همچنین علاوه بر رئال مادرید در بایرن مونیخ هم دوران خوبی را داشت و به نوعی تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی باواریایی ها شده بود. آخرین تیم اروپایی او اورتون بود و در نهایت خامس رودریگز در تابستان 2021 راهی الریان قطر شد.

خامس به تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن می بینیم که رنگ مو های خود را به شکل عجیب و غریبی درآورده است و در توضیح این تصویر نوشته است:"من یک تغییر ایجاد کرده‌ام، می‌توانی آن را حدس بزنی؟" که در واقع منظورش رنگ و مدل مو هایش است که آن ها را به شکل عجیب و غیر معمولی در آورده است.

خامس در فصل 2014/15 در رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی از هافبک های مورد اعتماد کارلتو بود و همواره کنار مودریچ و کروس در خط هافبک رئال مادرید قرار می گرفت.

1470