تمجید مودریچ از آنچلوتی و کاسمیرو پیش از تقابل با منچسترسیتی

تمجید مودریچ از آنچلوتی و کاسمیرو پیش از تقابل با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات به نمایندگی از بازیکنان رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم به میدان خواهند رفت. لوس بلانکوس که در دیدار رفت با نتیجه چهار بر سه مغلوب سیتیزن‌ها شد، امیدوار است با حمایت هوادارانش بتواند بر صدرنشین لیگ برتر انگلیس غلبه کند. 

به نقل از سایت مارکا، لوکا مودریچ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "بهترین نکته راجع به آنچلوتی؟ انتخاب کردن یکی سخت است، اما می‌خواهم به رفتار و نحوه رهبری کردنش اشاره کنم. او همیشه به تیم امید و ایمان زیادی داشته و این برای ما یک دنیا معنی دارد. از نظر من، او یکی از بهترین مربیان در تاریخ این ورزش است و همه از بازگشت او به مادرید خوشحال شدیم. در دوره اول حضورش در برنابئو، زمان بسیار خوبی را در کنار هم تجربه کردیم و توانستیم عناوین بزرگی کسب کنیم. حالا می‌خواهیم دوباره با او به جام‌های معتبر برسیم."

"کاسمیرو؟ بدون شک بازگشت او به ما خیلی کمک خواهد کرد. کاسمیرو یکی از ارکان اصلی تیم است."

4416