سه مهاجم مد نظر مالکان جدید برای حضور در میلان مشخص شدند

سه مهاجم مد نظر مالکان جدید برای حضور در میلان مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که گروه سرمایه‌گذاری بحرینی اینوست کورپ که به زودی به عنوان مالک جدید روسونری معرفی می‌شود، نام سه تن از برترین مهاجمان فوتبال اروپا را به عنوان گزینه‌های احتمالی حضور در این باشگاه ایتالیایی اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، اینوست کورپ در آستانه نهایی سازی خرید باشگاه میلان به ارزش 1.1 میلیارد یورو می‌باشد و زمان آن رسیده تا یک مهاجم در اختیار استفانو پیولی قرار داده شود.

1- کریستوفر انکونکو:

این مهاجم بیست و چهار ساله فرانسوی بهترین فصل خود را در لایپزیش آلمان سپری می‌کند؛ جایی که او موفق به زدن هفده گل و پانزده پاس گل در سی و یک بازی در بوندسلیگا شده است. قرارداد او تا ژوئن 2024 معتبر است و به نظر می‌رسد که این تابستان زمان مناسبی برای جهش به یک باشگاه بزرگ اروپایی باشد.

انکونکو یک بازیکن خلاق و تعیین کننده است که می‌تواند هم خلق موقعیت انجام بدهد و هم در تمام کنندگی موقعیت‌ها به خوبی عمل کند؛ دقیقا همان بازیکنی که روسونری نیاز دارد.

2- سباستین هالر:

مهاجم بیست و هفت ساله ساحل عاجی نیز با زدن سی و سه گل در مجموع 39 بازی این فصل از رقابت‌ها خودش را به خوبی اثبات کرده است که یازده گل آن در هشت بازی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

گفته می‌شود که آژاکس آمستردام هلند برای فروش سباستین هالر پیشنهادی نزدیک به چهل و پنج میلیون یورو را قبول خواهد کرد.

3- ویکتور اوسیمن:

گران‌ترین مهاجمی که در لیست اینوست کورپ قرار دارد، ویکتور اوسیمن بیست و سه ساله از باشگاه ناپولی می‌باشد. این ملی‌پوش نیجریه‌ای موفق به زدن دوازده گل و چهار پاس گل در بیست و سه بازی این فصل سری آ شده است.

با توجه به اين‌که اوسیمن با هفتاد میلیون یورو توسط ناپولی خریداری شده، انتظار می‌رود تا مبلغ فروش او حدود یکصد میلیون یورو باشد. این موضوع باعث می‌شود که تصور انجام چنین معامله‌ای سخت باشد اما غیر ممکن نیست.

9404