بدون مسی خبری از جادو نیست؛ آخرین گل کاشته بارسلونا چه زمانی بود؟

بدون مسی خبری از جادو نیست؛ آخرین گل کاشته بارسلونا چه زمانی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که از زمانی که لیونل مسی در تابستان 2021 تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفت، بسیاری از اتفاقات خوب را هم با خودش از بارسلونا برد و دیگر هواداران بارسلونا شاهد بسیاری از اتفاقاتی که فوتبال را برایشان جذاب می کرد، نبوده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا زمانی که لیونل مسی را در اختیار داشت در موقعیت هایی که از روی ضربات ایستگاهی به دست می آمد، بسیار خطرناک عمل می کرد و تیمی بود که می توانست با استفاده از کاشته های پشت محوطه 18 قدم به گل برسد چرا که ابزار گلزنی از روی این موقعیت ها را در اختیار داشت و آن هم لیونل مسی بود.

از زمانی که لیونل مسی از بارسلونا جدا شده است، بارسلونا دیگر نتوانسته است از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کند. آخرین گل بارسلونا از روی ضربات ایستگاهی به سال گذشته و بازی مقابل والنسیا بر می گردد که بارسلونا در آن بازی با نتیجه سه بر دو والنسیا را شکست داد که مسی در آن بازی دو گل به ثمر رساند که یکی از آن ها از روی ضربه ایستگاهی بود. البته مسی یک پنالتی هم در آن بازی از دست داد که پس از آن بود که با ضربه کاشته و ایستگاهی دیدنی خود آن را جبران کرد.

1470