منچستریونایتد و دورتموند؟ ستاره لایپزیش به این دو تیم علاقه‌ای ندارد!

منچستریونایتد و دورتموند؟ ستاره لایپزیش به این دو تیم علاقه‌ای ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک خوش نقش اتریشی باشگاه لایپزیش مورد نظر مدیران و مسئولان تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و منچستر یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در این میان، منچستر یونایتد با توجه به حضور رالف رانگنیک در کادر مدیریت فنی تیم خودشان و مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز به سبب حضور یولیان ناگلزمان در همین مقام، از بخت به مراتب بیشتری نسبت به سران بروسیا دورتموند آلمان برای جذب کونراد لایمر، هافبک تیم ملی فوتبال اتریش و باشگاه لایپزیش آلمان برخوردارند.

با این اوصاف، طبق ادعای افراد نزدیک به این بازیکن ملی‌پوش و اتریشی لایپزیش، کونراد لایمر خود شخصا نیز ترجیح می‌دهد که با سرمربی قدیمی خود، یولیان ناگلزمان در تیم بایرن مونیخ آلمان کار کند.

لازم به ذکر است که قرارداد کونراد لایمر در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال بعد با مقامات باشگاه لایپزیش به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه آلمانی قصد ندارند با قیمتی پایین، این بازیکن ملی‌پوش اتریشی را در همین فصل تابستان پیش رو به فروش برساند. از این رو کونراد لایمر سال بعد و به صورت بازیکن آزاد و با قراردادی رایگان راهی تیم مورد نظر خود می‌شود.

مدیریت باشگاه لایپزیش بعد از این که در فصل تابستان سال گذشته چند مهره کارساز تیم خود از جمله سرمربی خود را به مونیخی‌ها واگذار کرد، در پی اتخاذ سیاستی هستند که در تابستان سال جاری دیگر هیچ بازیکنی از این تیم به جمع باواریایی‌ها منتقل نشود. 

9404