احتمال تغییر زمان بازی میلان با آتالانتا به یک دلیل عجیب: اعتصاب!

احتمال تغییر زمان بازی میلان با آتالانتا به یک دلیل عجیب: اعتصاب!

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال تغییر زمان آخرین بازی خانگی فصل جاری میلان برابر آتالانتا از هفته سی و هفتم سری آ به دلیل اعتصاب وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلاسرا چاپ کشور ایتالیا، همان طور که در وب‌سایت رسمی باشگاه میلان نیز پیش از این اعلام شده بود، روسونری برای دیدار هفته سی و پنجم روز یکشنبه در تاریخ یکم می سال 2022 میلادی در خانه خود میزبان فیورنتینا خواهد بود و سپس برای انجام دیدار هفته سی و ششم در روز یکشنبه هشتم می سال 2022 میلادی به هلاس ورونا سفر خواهد کرد. دیدار هفته سی و هفتم در تاریخ پانزدهم می سال 2022 میلادی نیز در سن سیرو برابر آتالانتا می‌باشد.

با این اوصاف، خبرنگار نشریه ایتالیایی کوریره دلا سرا با انتشار گزارشی در روزهای گذشته مدعی شده که این احتمال وجود دارد که دیدار میلان برابر آتالانتا به زمان دیگری موکول شود؛ چرا که پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت رسمی در آن روز، احتمال شکل‌گیری اعتصاب دسته‌جمعی داده و این موضوع را نیز به شهردار شهر میلان یعنی سالا رسانده است.

با این اوصاف، خبرنگار این نشریه ایتالیایی در گزارش خود تاکید می‌کند که احتمال لغو شدن این اعتصاب که می‌تواند بر تصمیم لگا سری آ برای تغییر تاریخ برگزاری بازی میلان مقابل آتالانتا در هفته سی و هفتم تاثیرگذار باشد، هنوز وجود دارد.

9404