اعتراف مدافع منچسترسیتی: بادقت بازی‌های لیورپول را تماشا می‌کنیم

اعتراف مدافع منچسترسیتی: بادقت بازی‌های لیورپول را تماشا می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی منچسترسیتی اعتراف کرد که آن‌ها کاملا به نتایج و بازی‌های لیورپول در لیگ برتر انگلیس آگاه هستند.

به گزارش فوتبالی، دوباره در این فصل لیگ برتر انگلیس، رقابت بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول شدت گرفته و به فاصله 4 هفته تا پایان این فصل، دو تیم فاصله یک امتیازی در جدول دارند. لیورپول و سیتی در آخرین دیدارهای خود به ترتیب مقابل نیوکاسل و لیدز یونایتد با نتیجه 1-0 و 4-0 به پیروزی رسیدند. 

به نقل از سایت گل، لاپورت در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: "پیروزی مقابل لیدز یونایتد بسیار مهم بود و توانستیم به این هدف برسیم. باید به همین روند مثبت خود ادامه دهیم. می‌دانستیم که لیورپول بازی‌اش را برنده شده و آن‌ها به گرفتن نتایج مطلوب ادامه می‌دهند، پس ما هم باید واکنش مناسبی به آن نشان می‌دادیم. فکر می‌کنم در مهم‌ترین مقطع فصل هستیم و خوشحالم که مقابل لیدز یک نمایش درست و حسابی ارائه دادیم."

"بله ما بازی‌ها و نتایج لیورپول را در لیگ برتر دنبال می‌کنیم، اما بیشتر روی خودمان و عملکردمان در زمین تمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم وظایف‌مان را به خوبی انجام دهیم."

دیدار بعدی لیورپول مقابل تاتنهام و بازی بعدی سیتی برابر نیوکاسل خواهد بود. 

4416