دو بازیکن محبوب کومان، ژاوی را نجات دادند

دو بازیکن محبوب کومان، ژاوی را نجات دادند

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان مربی هلندی با خاطره بدی از بارسلونا جدا شد اما به نظر می رسد که این مربی چند میراث خوب هم در بارسا به جا گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، کومان از پس جدایی بازیکنانی نظیر گریزمان، مسی و سوارز بر آمد و حتی فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد. کومان توانست چهره هایی نظیر پدری، آنسو و گاوی را به ترکیب بزرگسالان بارسا معرفی کند اما جدا از این ها به نظر می رسد که دو تن از خریدهای محبوبش هم توانسته اند نقش موفقی در بارسا داشته باشند.

در این فصل گلهای ممفیس دیپای و لوک دی یونگ، دو مهاجم هلندی که با نظر مستقیم کومان جذب شدند به بارسلونا 17 امتیاز داده است. در حقیقت ممفیس با گلهایش یازده امتیاز به بارسا در لالیگا داده و دی یونگ نیز شش امتیاز تقدیم تیمش کرده است. ژاوی می داند که هر دو مهاجم نقشی کلیدی در تیمش دارند.

دی یونگ در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی و برای یک سال از سویا به بارسا ملحق شد که هر چند که به شدت مورد انتقاد بود اما توانست نمایش قابل قبولی داشته باشد. کومان اخیرا در واکنش با انتقادها از خرید دی یونگ گفته بود:"حداقل این است که او  با نظر من جذب شد!"

ممفیس نیز که شروع فصل خوبی داشت، در مونیخ مصدوم شد و کمی روندش کند شد اما با این وجود توانسته بهترین گلزن فصل کاتالان ها باشد.

4125