ادعای میرور؛ احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید

ادعای میرور؛ احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - میرور مدعی است که سران رئال مادرید در صورت شکست خوردن در جذب کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن، به سراغ جذب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته کریستیانو رونالدو برای بار دوم به شیاطین سرخ پیوست تا دوباره در الدترافورد به میدان برود. او علیرغم سپری کردن فصلی مطلوب از نظر فردی، از نظر تیمی به هیچ دستاوردی نرسید و حتی احتمال می‌رود که من یونایتد نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کنند. به همین دلیل، برخی از خبرگزاری‌های انگلیسی ادعا می‌کنند رونالدو قصد جدایی از این باشگاه را دارد. 

به نقل از میرور، هدف اصلی لوس بلانکوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کیلیان امباپه است، اما در چند وقت اخیر، چند منابع فرانسوی با اطمینان از ماندن او در پاریس گفتند و حالا فلورنتینو پرز، رونالدو را به عنوان گزینه آلترناتیو در نظر گرفته و همچنین لازم به ذکر است که آن‎‌ها باید مبلغ بسیار کمتری نسبت به مرد فرانسوی برای رونالدو بپردازند. 

آینده کریستیانو رونالدو در انگلیس هنوز نامشخص است و گفته می‌شود که او قصد ندارد در لیگ برتر انگلیس بماند. پاریسن ژرمن نیز در نظر دارد در صورت خروج امباپه، او را به عنوان جانشینش به خدا بگیرد. 

4416