وقتی لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا قصد تمام شدن ندارند! (عکس)

وقتی لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا قصد تمام شدن ندارند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که هفته های پایانی رقابت های لیگ های مختلف اروپایی را سپری می کنیم و بسیاری از لیگ ها تکلیف قهرمانشان مشخص شده و به نوعی پرونده رقابت هایشان بسته شده است، اما همچنان دو لیگ وجود دارد که تنور رقابت در آن ها بسیار داغ است و به نظر می رسد به این زودی ها قصد تمام شدن ندارند، یکی از آن ها لیگ برتر انگلیس و دیگری سری آ ایتالیا است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که در لالیگا قهرمانی رئال مادرید، در لوشامپیونه قهرمانی پاریسن ژرمن و در بوندسلیگا قهرمانی بایرن مونیخ قطعی شده است، هنوز قهرمان سری آ ایتالیا و لیگ برتر انگلیس مشخص نشده است تا رقابت در جزیره و کشور چکمه همچنان در اوج خود باشد.

در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و لیورپول رقابت بسیار نزدیک و پایاپایی دارند. منچسترسیتی در حال حاضر با 83 امتیاز صدرنشین است و لیورپول با 82 امتیاز در تعقیب سیتیزن ها است و در رده دوم جدول جای گرفته است. هر دوی این تیم ها یعنی هم منچسترسیتی و هم لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارند و باید دید سرنوشت این تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا به کجا ختم خواهد شد.

در سری آ ایتالیا اما این رقابت میان دو تیم همشهری اینتر و میلان برقرار است. میلان در حال حاضر با 77 امتیاز صدرنشین است و اینتر با 75 امتیاز در تعقیب میلان در رده دوم جای گرفته است.

به نظر می رسد که تکلیف این دو لیگ در هفته پایانی مشخص شود و به نوعی رقابت آن ها در هفته‌ی پایانی ادامه پیدا کند.

1470