پرسپولیس - سپاهان؛ ورزشگاه میزبان هنوز مشخص نیست!

پرسپولیس - سپاهان؛ ورزشگاه میزبان هنوز مشخص نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای منتهی به دیدار حساس سپاهان و استقلال مسیولان تیم اصفهانی گوشه چشمی به دیدار با پرسپولیس دارند.

به گزارش فوتبالی، درست یازده روز بعد از دیدار هفته بیست و پنجم با استقلال، سپاهانی‌ها باید عازم شهری شوند که تیم پرسپولیسبای میزبانی از آن‌ها انتخاب کند که تا الان به صورت رسمی محل دیدار پرسپولیس و سپاهان مشخص نشده است، البته که از ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان محل برگزاری این دیدار صحبت می‌شود اما به طور رسمی هنوز محل یکی از حساس‌ترین دیدار‌های لیگ بیست و یکم مشخص نشده است.

در همین زمینه چند روز پیش محسن حیدری سخنگو و دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفت‌و‌گویی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس نامه رسمی برای میزبانی از سپاهان در شهر مشهد به هیئت فوتبال این شهر ارسال کرده یا خیر این‌طور توضیح داده است: « خیر تا این لحظه نامه رسمی از پرسپولیس به دست ما نرسیده است. ضمن اینکه برگزاری این بازی در شهر مشهد نیز به تصمیم شورای تأمین استان بستگی دارد. ابتدا باید درخواست رسمی به دست ما برسد و سپس در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود. به هر حال هر درخواستی پروسه‌ای دارد. طبق قانون اگر باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی داشته باشد باید حداکثر 15 روز قبل از برگزاری بازی درخواست خود را به شورای تأمین استان ارائه کند. همچنین باید مشخص شود این بازی با حضور تماشاگران است یا خیر. به هر حال تمام این اتفاقات در تصمیمات تأثیرگذار است.» 

پس از اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در دیدار برگشت فصل گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ 30 اردیبهشت 1400 با صدور حکمی اعلام کرد دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر خارج از ورزشگاه خانگی آنها و در شهر و استان بی‌طرف برگزار خواهد شد.

بر همین اساس نیز دیدار رفت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در شهر اراک برگزار شد و قرار است باشگاه پرسپولیس محل دیدار برگشت این دیدار را نیز به‌زودی به اطلاع سازمان لیگ برساند؛ دیداری که البته هنوز در مورد حضور یا عدم حضور تماشاگران در آن تصمیمی گرفته نشده و با توجه به اتفاقاتی که در آخرین بازی تیم ملی در مشهد رخ داد، به نظر نمی‌رسد پرسپولیسی‌ها کار ساده‌ای برای گرفتن مجوز شورای تامین استان جهت انتخاب مشهد داشته باشند.

۴۱۵۴