تبریک همسر بکام برای تولد ۴۷ سالگی دیوید

تبریک همسر بکام برای تولد ۴۷ سالگی دیوید

پایگاه خبری فوتبالی - در روز دوم می 1975 دیوید بکام یکی از ستارگان سرشناس فوتبال دنیا پا به جهان گذاشت.

به گزارش فوتبالی، بکام که سالهای درخشانی را در تیم های مختلف نظیر رئال مادرید، پی اس جی ، منچستریونایتد و میلان داشته است، در روز 16 می 2013 از فوتبال بازنشسته شد. بکام با وجود آن که سالهاست فوتبال ار کنار گذاشته اما همچنان یک شخصیت محبوب در میان فوتبالدوستان به شمار می رود.  دیوید 23 سال پیش با همسرش ویکتوریا ازدواج کرد و سالهاست که این دو کنار هم زندگی شاد و خوشحالی دارند.

این زوج که در سال 1997 با هم آشنا شدند، در سال 1999 صاحب اولین فرزندشان بروکلین شدند. دومین فرزندشان رومئو در سال 2002 به دنیا آمد و آنها در سال 2005 صاحب کوچکترین پسرشان یعنی کروز شدند. دیوید و ویکتوریا در سال 2011 صاحب تنها دخترشان به نام هارپر شدند.

خانواده بکام سالهاست که با هم شاد و خوشحال زندگی می کنند. دیوید در حال حاضر به عنوان مالک باشگاه اینتر میامی فعالیت می کند و سعی می کند که در حرفه جدیدش به عنوان مالک یک باشگاه نیز موفق باشد. او امروز 47 سالگی خود را جشن گرفت که همسرش ویکتوریا در پیامی برای او نوشت:"  خیلی دوستت دارم دیوید، تو فوق العاده ترین همسری هستی که می توانستم داشته باشم و حقیقتا احساس خوبی دارم. تو همه چیز من هستی. خیلی دوستت دارم. تولدت مبارک."

4125