با مرگ رایولا چه کسی وکیل هالند و پوگبا می‌شود؟

با مرگ رایولا چه کسی وکیل هالند و پوگبا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - درگذشت غم انگیز مینو رایولا روی امپراطوری تحت مدیریت وی هم تاثیر مهمی داشت.

به گزارش فوتبالی، ایجنت مطرح فوتبال جهان که وکالت ستارگانی نظیر پل پوگبا و ارلینگ هالند را به عهده داشت، شنبه گذشته به علت بیماری ریوی جان خود را از دست داد.  در حال حاضر موکلان وی برنامه ای برای مشخص کردن آینده شان به صورت سریع السیر ندارند اما قطعا باید در هفته های آینده تصمیماتی بگیرند و به مشاور یا وکیل نیاز دارند تا بهترین گزینه ها برایشان در نظر گرفته شود. حالا سوال این جاست که امپراطوری رایولا نصیب چه کسانی می شود؟

آس گزارش داده است که رایولا قبل از مرگ ، میراث خود را تقسیم کرده است. در حقیقت رافائل پیمینتا ایجنتی که بیش از 20 سال است با رایولا همکاری می کند و مورد اعتماد اوست، نقش مهمی در آینده هالند، پوگبا، دوناروما، زلاتان و سایر موکلان رایولا خواهد داشت. پیمینتا در این سالها بدون این که توجه رسانه ای را به خود جلب کند، کارش را می کرده است و به ندرت مصاحبه می کند. به نظر می رسد که رافائلا مدیریت آینده بازیکنانی نظیر هالند یا پوگبا را به عهده خواهد داشت. پیمینتا زنی است که در برزیل متولد شده و در حوزه حقوق بین المللی تحصیل کرده است. او در شبکه های اجتماعی فعالیت ندارد اما با وکلای اصلی رایولا رابطه خوبی ندارد. این ایجنت سالهاست که فرد دست راست رایولا بوده است و به هشت زبان مسلط است و در شغلی که مردان آن را احاطه کرده اند، به خوبی نفوذ پیدا کرده است. وی اخیرا توسط فیفا به کنگره وکلا دعوت شده بود.

اما یک فرد دیگر هم در آینده این امپراطوری نقش مهمی دارد: وینچنزو رایولا ملقب به "انزو." او پسر عموی مینو است که در سالهای اخیر با موکلان ایتالیایی رابولا در ارتباط بوده است. او حالا باید شغلی فراتر از وکالت بازیکنان ایتالیایی را بپذیرد. ژوزه فورتس نیز در آینده این سازمان نقش مهمی خواهد داشت.

4125