جلسه مهم بارسلونا با وکیل سرشناس؛ بمب تابستانی در راه است

جلسه مهم بارسلونا با وکیل سرشناس؛ بمب تابستانی در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا بهترین ترکیب ممکن را برای فصل 23-2022 بسازد تا پس از فصلی کابوس وار دوباره بتواند به سطح بزرگترین باشگاه های اروپا برگردد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا گزینه های مختلفی را برای خرید در خط حمله مد نظر دارد. آنها پس از ناکامی در خرید هالند بحث جذب صلاح، لواندوفسکی و لوکاکو را مطرح کردند و حالا جلسه آنها با ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی خبرساز شده است. در حقیقت جرارد رومرو خبرنگار کاتالان مدعی است که بارسایی ها در این جلسه در مورد خرید ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید صحبت کرده اند. به گفته این منبع اگر اتلتیکو نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را بگیرد، هیچ بعید نیست که ژائو به بارسلونا بیاید تا ترکیب تیم کاتالان را در فاز هجومی تقویت کند.

البته در این جلسه در مورد کارلوس سولر و گونچالو گدس دیگر موکلان مندس هم صحبت شده که در والنسیا توپ می زنند.سولر قرار است که به عنوان جانشین دی یونگ به بارسلونا ملحق شود در حالی که گدس نیز می تواند برای تقویت بارسا در فاز هجومی راهی نیوکمپ شود. لاپورتا در سالهای اخیر سخت تلاش کرده است تا چهره بحران زده بارسلونا را دستخوش تغییر کند.

4125