سرپرست تیم ملوان: حکم محرومیت هواداران قبل از پایان فرصت دفاع اعمال شد/ ای کاش پاسخی منطقی می‌دادند

سرپرست تیم ملوان: حکم محرومیت هواداران قبل از پایان فرصت دفاع اعمال شد/ ای کاش پاسخی منطقی می‌دادند

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از اعمال محرومیت هواداران این تیم در دیدار با خیبر خرم‌آباد، پیش از پایان مهلت دفاع ملوانان انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسین برومند درباره غیبت هواداران ملوان بندر انزلی در دیدار شنبه شب این تیم مقابل خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: محرومیت هواداران ملوان روز چهارشنبه به باشگاه اعلام شد و کسی پاسخ ما را نداد. برای این حکم، هفت روز فرصت دفاع داشتیم و می‌خواستیم که از خودمان دفاع کنیم، اما هواداران ملوان را سه روز بعد از صدور حکم محروم کردند!

وی در مورد انتقادات شدید مازیار زارع از این اتفاق تصریح کرد: زارع باید هم از این اتفاق شاکی باشد. اگر هواداران ملوان در ورزشگاه حضور داشتند، قدرت ما چند برابر می‌شد و آنها یکی از قدرت‌های باشگاه هستند. جالب اینجاست که دو روز از فرصت سه روزه صدور حکم تا اعمال محرومیت تعطیل بود و حکم باید هفت روز بعد اجرا شود. حتی با وزیر ورزش و جوانان هم در این باره صحبت شد که به جایی نرسید.

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی در مورد آنچه که در دیدار با شهرداری آستارا رخ داد و سبب محرومیت تماشاگران ملوان شد، به تسنیم گفت: ای کاش به ما پاسخی منطقی می‌دادند که چرا حکم محرومیت هواداران ملوان صادر شد. آنها در دیدار با شهرداری آستارا به هیچ شهری توهین نکردند و گزارشی علیه آنها نوشته نشد. حتی محمودزاده (مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول) در ورزشگاه حضور داشت و تمام موارد را زیر نظر داشت. شاید این حکم صرفاً بر اساس صحبت‌های یک نفر صادر شده است.

برومند درباره تغییر داور دیدار ملوان - خیبر در آستانه برگزاری بازی خاطر نشان کرد: شب بازی به ما اعلام کردند که حال کوپال ناظمی بد شده و او نتوانسته است به انزلی بیاید. در دقیقه 95 یک پنالتی صد درصد برای ما اعلام نشد. این صحنه را چند بار تماشا کردیم و به نظرم اگر این خطا زودتر اتفاق می‌افتاد، پنالتی اعلام می‌شد.

۴۱۵۴