پیام و تصویر جالب اوزیل برای تبریک عید فطر

پیام و تصویر جالب اوزیل برای تبریک عید فطر

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل هافبک ترکیه ای - آلمانی اسبق آرسنال و رئال مادرید در پیامی فرا رسیدن عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، اوزیل در این طرحی که از خودش کشیده شده، قرآن را مقابل خود دارد و در حال دعا کردن است. مسعود در پیامی هم نوشته است:"عید را به همه برادران و خواهران مسلمانم تبریک می گویم."

اوزیل پس از درخشش در جام جهانی 2010 راهی رئال مادرید شد که در چهار سال حضور در برنابئو عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و به زوج کریستیانو رونالدو در فاز هجومی تبدیل شد. این بازیکن در سال 2013 در حالی به خاطر اختلافات مالی از رئال مادرید جدا شد که بعدها از این تصمیم پشیمان شد. در حقیقت پدرش عامل اصلی جدایی او از رئال مادرید بود که اوزیل کمی بعد با پدرش که نقش وکیلش را داشت، قطع همکاری کرد. اوزیل هرگز نتوانست در آرسنال دوران موفقیتش در رئال مادرید را تکرار کند و از سویی عکس گرفتنش با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه باعث شد تا محبوبیتش در میان مردم آلمان را از دست بدهد و همین مسئله باعث شد تا از تیم ملی آلمان هم اعلام بازنشستگی کند. این بازیکن در حال حاضر در تیم فنرباغچه در لیگ ترکیه توپ می زند که در این فصل در 26 بازی خود 9 گل زده و دو پاس گل داده است.

4125