پایان خانه‌نشینی مهاجم گل‌گهر/ امیدهای پررنگ قلعه‌نویی به خط حمله (عکس)

پایان خانه‌نشینی مهاجم گل‌گهر/ امیدهای پررنگ قلعه‌نویی به خط حمله (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین وضعیت مهاجم مصدوم تیم فوتبال گل گهر سیرجان مشخص شد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ابتدای لیگ بیست و یکم با وجود مهاجم نیشابوری امیدوار به فصلی درخشان بود اما یک اتفاق باعث شد هم گلزن و هم خط حمله تیم گل‌گهر دچار چالشی جدی شوند و مسیری جداگانه را در ادامه راه طی کنند.

یونس شاکری پس از آسیب دیدگی شدید از ناحیه رباط صلیبی در جریان بازی با پرسپولیس، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و فصل را از دست داد. گل گهر نیز در خط حمله مشکلاتی پیدا کرد تا در نهایت نوک پیکان این تیم به کی‌‌روش استنلی مهاجم برزیلی معروف در فوتبال ایران و البته مورد علاقه امیر قلعه‌نویی سپرده شود.

با وجود مصدومیت تلخ در اواسط پاییز سال گذشته و دوری طولانی مدت شاکری، باشگاه گل‌گهر او را فراموش نکرد و قراردادش یک سال دیگر تمدید شد تا این بازیکن با خیال راحت به پشت سر گذاشتن روند درمانی خودش بپردازد.

شاکری مدتی است که تمرینات فیزیوتراپی و درمانی خودش را در کلینیک پزشکی-ورشی ایران مال انجام می‌دهد و حدود یک هفته است که نرم دوی را نیز آغاز کرده است. با این شرایط او قطعا تا پایان فصل نمی‌تواند در تمرینات گروهی تیم حاضر شود اما با اینحال با حضور در کمپ الیاف علاوه بر دیدار با هم‌ تیمی‌های خودش، بخشی از روند درمانی را نیز در محل تمرینات گل‌گهر پشت سر می‌گذارد.

طولانی شدن روند درمانی شاکری به این خاطر است که او ترجیح داده مراقبت بیشتری داشته باشد تا مشکل مصدومیتش کاملا رفع شود و در فصل آینده با آمادگی کامل و بدون کوچکترین مشکل برای تیمش به میدان برود. به این ترتیب به نظر می‌رسد از حالا باید تا حد زیادی دغدغه‌های امیر قلعه‌نویی در خط حمله تیمش برای لیگ بعدی را با وجود کی‌روش و شاکری برطرف شده دانست و این مربی باتجربه فوتبال کشور می‌تواند به گلزنی‌های بیشتر در لیگ 22 امیدوار باشد.

9719