دو گزینه «ارزان» برای جانشینی پوچتینو در پی‌اس‌جی

دو گزینه «ارزان» برای جانشینی پوچتینو در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن پس از قهرمانی لیگ فرانسه، برنامه ریزی ها را برای فصل آینده اغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ابهامات اصلی پی اس جی مربوط به نیمکتش است چرا که مائوریسیو پوچتینو در این تیم نخواهد ماند. مدیران پی اس جی به دنبال جایگزین پوچتینو هستند. گزینه اصلی آنها زیدان بود اما مرد فرانسوی به هدایت تیم ملی فرانسه فکر می کند و درها را به روی پاریس بسته است.

حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معتبر ایتالیایی گزارش داده است که مدیران پی اس جی سه گزینه را دنبال می کنند. گزینه اول که بارها در موردش صحبت شده، آنتونیو کونته است. سرمربی کنونی تاتنهام در تابستان گذشته با پی اس جی به توافق نرسید و در حال حاضر همچنان شانس حضور در پاریس را دارد. این مربی هم دستمزد بالایی می گیرد و هم انتظار خریدهایی باب میل خود را دارد.

دو مربی دیگری که مورد توجه پی اس جی هستند، یواخیم لوو و تیاگو موتا هستند. اولی پس از ترک تیم ملی آلمان بدون تیم است اما سبک کاری او مورد علاقه پاریسی هاست. دومین گزینه بازیکن سابق پی اس جی یعنی تیاگو موتا است که سال گذشته و پس از اخراج توخل بحث حضورش در پاریس مطرح شده بود. موتا روی نیمکت اسپتزیا نمایش خوبی داشته است. موتا و لوو طبیعتا مربیانی کم توقع تر و ارزان تر از کونته هستند.

4125